Gracze wcielają się w przedsiębiorców, którzy zakładają własną działalność gospodarczą polegającą na produkcji i sprzedaży sprzętu sportowego. Jako właściciele firm muszą podejmować decyzje o produkowanym asortymencie, zadbać o zakup zasobów niezbędnych do produkcji, inwestować w rozwój firmy oraz zatrudniać odpowiednich specjalistów. Wygrywa ten, którego przedsiębiorstwo uzyska najwyższą wartość w 2 dziedzinach: rozpoznawalność marki oraz środki materialne i finansowe. Gra ma wiele wariantów oraz różne wersje: podstawowe i rozszerzone. Wariant podstawowy można rozegrać w 45 minut, rozszerzony w 90 minut. Dłuższa rozgrywka, dzięki wykorzystaniu kart rozwoju daje wiele możliwości. W tym wariancie gracze rywalizują w dodatkowej dziedzinie, starając się zwiększyć potencjał swojego przedsiębiorstwa.
Uczniowie klas 4T1, 4T2, 3PT4 na zajęciach pozalekcyjnych rywalizowali w tych rozgrywkach i bazując na posiadanej wiedzy z przedsiębiorczości i działalności gospodarczej i tak się wciągnęli w tę fascynującą grę, że postanowili spotykać się po zakończonych lekcjach, aby kształtować swoje kompetencje zawodowe i biznesowe związane z ich przyszłością.
Ponadto 3. zespoły uczniów z tych klas biorą udział w Ogólnopolskim Konkursie pt. „Będę Biznesmenem” i w ramach realizacji zadań konkursowych wykonali swoje biznesplany, e- wizytówki, e- ulotki oraz filmy prezentujące ich przyszłą działalność gospodarczą. Trzymamy kciuki za:
- Kamila Kowalskiego i Mikołaja Kośmidra z klasy 4T1
- Piotra Gabrusia- Tłoczyńskiego i Remigiusza Górskiego z klasy 4T1
- Filipa Bączyka i Mikołaja Wadowca z klasy 4T2
Opiekunem uczniów oraz organizatorem rozgrywek jest Pani prof. Beata Marciniak