logoCzas zimowych ferii jest przez wszystkich mocno wyczekiwany, po trudach pierwszego semestru chcemy przysłowiowego oddechu, który pozwoli nam nabrać sił do dalszej, wytężonej pracy. Form, w których je spędzamy jest bardzo wiele. Są one zależne od naszych upodobań. Wspólne dla nich jest to, że odwiedzamy miejsca, które lubimy, a naszym bliskim pozostającym w domach przesyłamy z nich pozdrowienia. My jako społeczność ZSM postanowiliśmy jednak, że czas ferii nie pozostanie oderwany od naszych społecznych działań. W ramach feryjnych wspomnień, realizując założenia Kampanii „Drugie życie”, przygotowaliśmy serię feryjnych, kampanijnych pocztówek, które są wspomnieniami  przez nas odwiedzonych miejsc.

Każda z nich promuje idee Kampanii i jest impulsem dla odbiorców, czym ona jest i jak ważna jest rola Transplantacji w służbie ratowania życia i zdrowia. Z założenia pocztówki, w tradycyjnej formie, wysyłane są do wybranych odbiorców. Dlatego my postanowiliśmy, że nasze kampanijne pocztówki przekażemy naszym społecznościowym odbiorcom. Dzięki naszemu działaniu stały się one kolejny już raz impulsem dla 86 000 osób. To kolejny głos ZSM wysłany do odbiorców, dzięki któremu otrzymali oni szansę sięgnięcia do informacji, czym jest Oświadczenie woli.

Dziękujemy w tym miejscu autorom feryjnych pocztówek, Księdzu Krystianowi za koordynację działania na terenie szkoły i tym, którzy stali się ambasadorami Kampanii dla 86 000 osób, dając im szansę poznania jej idei.