Działań promujących założenia Kampanii „Drugie życie” było już bardzo wiele. Podejmowane są one z troską o to, aby do jak największej liczby osób dotarła informacja, czym jest transplantacja i Oświadczenie woli, jako dokument ratujący życie i zdrowie. Wszystkie z podejmowanych starań czynione są po to, aby do tego szlachetnego dzieła pozyskiwać coraz większą liczbę osób.
Dziś chcemy zaprezentować nasz nowy sposób na prezentację tego szlachetnego dzieła, który jest przejawem kreatywności młodych ZSM. W ramach swoich kuchennych umiejętności dokonali oni swoistych „transplantacyjnych rewolucji” własnoręcznie piekąc piernik wykonany w kształcie logo Kampanii. Ważne jest to, że każdemu elementowi wypieku towarzyszył ten sam ważny społecznie symbol. Kuchenna zabawa stała się więc sposobem promocji wielkiego dzieła, a „kuchenne rewolucje” młodych wolontariuszy służą dziełu ratowania życia i zdrowia. Akcja ta posłużyła nam do wysłania tematycznego impulsu do kolejnych 72 000 osób. Tym sposobem poszerzyło się grono osób, które dzięki naszym działaniom poznają założenia Kampanii.
Pragniemy w tym miejscu podziękować osobom, które przygotowały transplantacyjny piernik. Dziękujemy tym, którzy włączyły się w tę akcję promocyjną Kampanii „Drugie życie” oraz Księdzu Krystianowi za koordynację działań.